donderdag 29 november 2012

Het opengeslagen boekje

Boekje

Onlinworkshops
 Juli 2010

Dit is mijn opengeslagen boekje naar aanleiding van de workshop van Helma, heel leuk
 om te doen!


De pagina's van dit boekje heb ik afgedrukt op patroontekenpapier (naaien). Dat is heel mooi dun papier, (ik heb het papier eerst op een gewoon a4tje vastgeplakt met plakband) .
Als je de bladzijden aan elkaar plakt , smeer dan alleen de randjes en de middenvouw in met prit, anders schijnen de afbeeldingen door. Bij het bovenste boekje kun je dat een klein beetje zien.






-------------------



9 opmerkingen:


  1. 2010-07-13 19:24:18
    Wat mooi zeg en ook nog gedrukte bladzijden, dat is helemaal leuk! Groetjes Jody.

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-07-22 17:54:53

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Wat een prachtig boekje Elle Fie, hele mooie afbeeldingen ook. Ik ga het toch ook eens proberen met patroonpapier. Heb jij het gewoon van de rol gebruikt en zo ja, hoe krijg je dat dan zo mooi geprint? Groetjes, Chris

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-07-22 17:55:52

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Hartelijk bedankt voor jullie reactie.! Ja Chris ik heb gewoon van de rol gebruikt, het was al heel oud en gekreukt, dus ik heb het eerst gestreken en daarna een stukje wat kleiner is dan een A4tje , met plakband op een A4tje geplakt en daarop geprint, Ik weet niet of het ook direct in de printer kan, misschien wel , maar voor de zekerheid heb ik het zo maar gedaan. Maar je moet bij het op elkaar plakken (als je een hele reep hebt) niet alles vastplakken want dan schijnt het door (zie open geslagen boekje), ik heb alleen de randen en de middenvouw ingesmeerd met prit. Veel succes het wordt echt heel mooi zo! Groetjes Elle Fie

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-07-22 17:56:36

    BeantwoordenVerwijderen
  4. ziet er erg mooi uit en wat een goed idee van dat patroonpapier is lekker dun groetjes Kitty

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-07-22 17:57:41

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Net terug van een weekje vakantie zie ik je prachtige boekje Rozy in tooverland hier staan. Elle-fie heel mooi gemaakt en wat een mooi printje. En wat een goed idee ,ik ga ook even zoeken of ik dat oude patroonpapier nog heb...wel met hokjes maar weet niet zeker of ik nog effen heb. Groetjes helma

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-07-22 17:58:21

    BeantwoordenVerwijderen
  6. mooi boekje
    zeker goed idee op patroonpapier

    groetjes van Erica

    door: minihobby
    minihobby.punt.nl 2010-07-22 19:14:09

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Mooi boekje. Patroonpapier heb ik hier liggen. Bedankt voor tip.

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2010-07-22 21:25:46

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Wat een schitterend boekje zeg. Staat nog steeds op mijn to-do-lijstje... groet Heleni
    door: Heleni
    heleni.punt.nl 2010-07-22 23:09:23

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Schattig boekje!

    Groetjes van Nella

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2010-07-25 09:09:10

    BeantwoordenVerwijderen