donderdag 29 november 2012

Zomerswap van het "poppenhuiskladblok".



Zomerswap 
September 2009 


Dit heb ik gekregen als zomerswap. Zo ontzettend leuk! Het was 
een eigen gemaakte kaart met een stapeltje handdoeken, een strijkijzertje
 en 2 heel kleine babypopjes erbij. Ze zijn maar 28mm. groot! Echt heel
 leuk en ik heb ze zo nog nooit gezien. Zo mooi en fijntjes gemaakt!
Ik heb het kadootje van Marieke uit Nijkerk,('t Kukelesaantje) ze schreef
 dat ze niet met vakantie was geweest dus geen nieuwe winkeltjes of 
souveniertjes heeft gezien, maar ik heb dit nog nooit gezien, dus Marieke
 héél hartelijk bedankt! De popjes komen bij het poppenbedje wat ik 
ooit gemaakt heb, leuk als speelgoed voor mijn 1/12 kindjes.
 Ik ben er heel blij mee! Elle Fie (Trudy)






13 opmerkingen:

  1. Zo zie je maar!ook als je niet op vakantie bent geweest,dat
    je prachtige kadootjes kan sturen!

    Complimentos voor de prachtige kaart! en de schattige kadootjes
    die je gekregen hebt Elle Fie

    Marieke ik vind het super leuk!

    groetjes van Nella

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2009-09-15 21:17:21

    BeantwoordenVerwijderen
  2. wat lief,de swapjes en de kaart

    groetjes trui

    door: truispoppenhuis
    truispoppenhuis.punt.nl 2009-09-15 21:27:52

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Dat is wel kleine babytjes. Waar heeft zij dan gekocht, hi hi.
    Mooie doekjes.

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2009-09-15 21:59:20

    BeantwoordenVerwijderen
  4. O wat een schatjes zijn dat, die heb ik ook nog nooit gezien!
    Nou je hoeft helemaal niet naar het buitenland om aan leuke souveniertjes te komen toch?
    De handdoekjes en strijkijzer komen ook altijd wel van pas lijkt me, ook weer een heel leuk swapje!

    Groetjes Jody.

    door: jody
    jody.punt.nl 2009-09-15 22:03:52

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Erg leuke swap en die babietjes zijn schattig!!!!!

    Margriet

    door: margrietvanderzee
    margrietvanderzee.punt.nl 2009-09-15 22:08:24

    BeantwoordenVerwijderen
  6. leuke swappppp
    die baby's zijn super mooi.


    groetjes van Erica

    door: minihobby
    minihobby.punt.nl 2009-09-15 22:19:28

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Voor deze dag sluit zal ik nog even reageren,ik denk dat het zo
    goed is wat betreft je foto grootte.

    En dan te bedenken dat ik zelf nog steeds niet snap hoe ik foto moet plaatsen
    maar daar heb ik een paar zeer lieve kladblogvriendinnen voor.

    Ik zeg altijd tegen hubby die foto's maakt,niet meer dan 500 pixcels
    en nu maar hopen ,dat ik Jolande een beetje tegemoed gekomen ben
    wat jou foto's betrof.

    Voor haar en haar gezin,is het allerbelangrijkste,dat haar zoon
    beter word!!

    Voor nu weltrusten Elle Fie!

    Morgen zien we wel weer!!

    En nog steeds is je swapje Prachtig!!!!



    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2009-09-17 00:06:10

    BeantwoordenVerwijderen
  8. wat leuk al die vakantieswaps!!

    marieke waar o waar heb je die baby's vandaan?????

    zou er heel graag 2 hebben!!
    gr. ineke z

    door: jainmaja
    jainmaja.punt.nl 2009-09-17 09:25:55

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Gelukkig dat het er nu weer op staat, ik miste de leuke baby's al!

    Groetjes Jody.

    door: jody
    jody.punt.nl 2009-09-17 10:09:56

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Geweldige uitleg Nella nog even en ik moet ook haasjes leren breien ;-)
    Maar reuze bedankt voor het uitleggen, De foto's waren inderdaad steeds 575 en dat is te breed.
    En zoals heel duidelijk in de linkerkolom staat worden ze dan zonder bericht verwijderd.
    Vroeger zette ik eerst eeen reaktie onder het berichtje voordat ik het verwijderde, maar ik heb gemerkt dat als iemand ddie het berichtje geplaatst heeft de reakties niet krijgt, tenzij die zelf ook een reaktie heeft neergezet.Toen ben ik daar mee opgehouden.
    Maar als iemand iets plaats en het is later helemaal weg, dan was er iets dat de post te breed maakte.

    En nu de swap, die is echt heel leuk, wat een mooie baby's zijn dat zeg. De kaart vind ik ook mooi gemaakt.

    Groetjes van Jolande

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2009-09-17 12:27:42

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Wat schattig zeg, en wat een piepkleine popjes zijn het!
    gr. Kootje

    door: inemini
    inemini.punt.nl 2009-09-17 13:13:42

    BeantwoordenVerwijderen
  12. wat een lief swap heel schattig die baby,s en en strijkijzer ening.

    Groetjes Petra

    door: petranina
    petranina.punt.nl 2009-09-17 19:01:51

    BeantwoordenVerwijderen
  13. die theedoeken zijn keurig gestreken met het ijzertje en de baby,s hebben vast goed opgelet heel leuk

    groetjes Keetje

    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2009-09-18 11:33:10

    BeantwoordenVerwijderen