donderdag 29 november 2012

Swap van poppenhuiskladblok


Zomerswap


September 2010



Dit zijn mijn cadeautjes van de zomerswap, ik kreeg ze van Nella. 

En mooie zomerse kaart met erin allemaal verrassingen! Een bandje 

met bloemenkraaltjes, een bijtje en een mooie vlinder.




En een ECHTE NELLA!! Een prachtig groen konijntje, echt zo snoezig. 
Ik zie ze op de sites wel eens voorbij komen maar dat ze zo leuk waren....! 
En met zo'n schattig konijnenstaartje....Echt ik vind het heel mooi Nella.







En ook de kraaltjes, ik ben gek op materiaal wat ik ergens voor kan gebruiken...

Heel hartelijk bedankt!!

--------------------




19 opmerkingen:

  1. zo ook jij bent al zo verwend.
    leuke spulletjes hoor en ja dat konijntje is helemaal top natuurlijk

    groetjes JolandaW

    door: jolandaw
    jolandaw.punt.nl 2010-09-08 21:18:05

    BeantwoordenVerwijderen
  2. oohhh wauwww wat een liefe en leuke en mooie swap.

    Groetjes Petra

    door: petranina
    petranina.punt.nl 2010-09-08 21:29:58

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Schattige groene konijntje

    door: lisette1
    lisette1.punt.nl 2010-09-08 21:53:31

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Die Nella, die blijft in NL en koopt dan een groen haasje whahahaROFLOL
    ja die WK bril had ze nooit weg moeten geven.
    Maar je swap is hartstikke mooi Trudy, kan heel goed voorstellen dat je erg blij bent met haasje en de andere spulletjes.

    Groetjes van Jolande

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2010-09-08 21:57:14

    BeantwoordenVerwijderen
  5. ook al van die leuke dingen genietse

    groetjes Keetje

    door: keetje
    keetjespoppenhuis.punt.nl 2010-09-08 22:23:33

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Fout!!!!! ik kocht een schattig bijtje aan een kettinkje(hoofdkadootje)
    en een prachtig goud galonband met bloemetjes en kraaltjes
    allemaal bruikbaar om te knutselen!

    Vlindertje was ooit eens aan komen vliegen,dus ja echt
    zomers! bloemetjes en bijtjes,en ja een knuffeltje hoort
    er nou eenmaal bij !

    Trudy leuk dat je er zo blij mee bent,en sterkte met
    je gipshand!

    Groetjes van Nella






    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2010-09-08 22:53:20

    BeantwoordenVerwijderen
  7. Trudy geniet maar van de leuke swap!

    Nella ik vraag me af of jouw breihandjes wel eens stil zitten? hebben die wel zomervakantie gehad?

    Groetjes helma

    door: helma58
    helma58.punt.nl 2010-09-09 09:15:08

    BeantwoordenVerwijderen
  8. Ook al zo´n leuke swap. Zulk knutselspul is altijd handig. En het konijntje(hij is wel superschattig)....ach....ik had ook een kannetje meegestuurd.

    Groetjes
    Sjoukje

    door: maisondupompier
    maisondupompier.punt.nl 2010-09-09 09:40:33

    BeantwoordenVerwijderen
  9. Helma ik zit wel stil!(hahaha)maar mijn breihanden niet!

    Zomervakantie doen wij niet aan,meestal gaan we eind
    van het jaar naar Zuid-Limburg,uiteraard met de pennetjes!

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2010-09-09 11:16:15

    BeantwoordenVerwijderen
  10. Nou Nella, ik verbaas me iedere keer weer . Ik brei ook wel dingetjes mini maar elke steek word bewust gemaakt..een hele langzame breister dus. Volgens mij doe jij het zonder erbij na te denken en dat vind ik zo knap en dan nog maar niet te spreken over het in elkaar naaien.

    groetjes Helma

    door: helma58
    helma58.punt.nl 2010-09-09 11:51:06

    BeantwoordenVerwijderen
  11. Dag Nella, ik ben ook heel blij met je andere cadeautjes hoor! Dat is misschiien niet zo over gekomen, maar het is echt zo. Ik ben gek op knutseldingetjes en
    ze komen ook echt van pas! Want niet alleen het bijtje maar ook het kettinkje eraan en die mooie bloemenkraaltjes en zelfs het band waar ze op zitten heb ik al bekeken zo van wat kan ik er allemaal wel niet mee! ik wordt al onrustig, krijg weer prikkels om er iets mee te ggaan doen. (maar helaas zit mijn arm in het gips dus het komt er even niet van . ) Ik wilde je niet in verlegenheid brengen maar ik ben ook zo blij met je konijntje.! Groetjes Trudy

    door: ellefie
    ellefie.punt.nl 2010-09-09 16:32:14

    BeantwoordenVerwijderen
  12. Trudy van mijn opmerking naar Nella toe moet je je niets aantrekken hoor, ik mag Nella erg graag plagen en aangezien Nella wel eens wat schrijft over haar weggegeven WK bril kon ik het hier niet laten
    En we snappen allemaal dat een foto maken met een hand in het gips bijn niet te doen is, misschien heeft Nella wel een foto van de door haar verstuurde swap, dan wil ik die er met alle plezier bijplaatsen.
    Ik hoop dat het gips er heel snel weer af zal mogen en je je hand weer helemaal goed kunt gebruiken.

    Groetjes van Jolande

    door: minifantasy
    minifantasy.punt.nl 2010-09-09 20:04:34

    BeantwoordenVerwijderen
  13. Trudy jij brengt mij niet in verlegenheid hoor!
    en ik weet dat je blij bent met je knuffelhaasje wat je konijntje noemt(hahaha) maakt mij niet uit !Soms word een meisjesbreiseltje ineens een jochie bij mij! Ach moet kunnen!

    Het woordje ,,fout" was voor Jolande bedoeld!
    wij keten namelijk nog wel eens met elkaar!
    echt gezellie!vooral als we samen een bril opzetten!

    Ik zal voor je duimen dat je over niet al te lange tijd
    lekker weer kan knutselen,bah je bent echt onthand zo!

    Oke ik ga kerstfoto's doorsturen voor de site!

    Groetjes van Nella

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2010-09-09 20:12:47

    BeantwoordenVerwijderen
  14. Hoe is het mogelijk he?zitten J-tje en ik hier gelijktijdig alles uit te leggen!

    door: nalladris
    nalladris.punt.nl 2010-09-09 20:14:13

    BeantwoordenVerwijderen
  15. Wat een leuke swap is dit ook en de kleur van het haasje vind ik prachtig, wk-bril of niet!

    Groetjes Jody.

    door: jody
    jody.punt.nl 2010-09-09 21:19:53

    BeantwoordenVerwijderen
  16. Lief hé,................die mooie Nella konijntjes.

    Gr. Cl.

    door: Clari
    clarimini.punt.nl 2010-09-10 08:41:43

    BeantwoordenVerwijderen
  17. wat een mooie swap..
    en sterkte met je arm in het gips ( heb wat gemist geloof ik)

    Christa.

    door: freubels
    freubels.punt.nl 2010-09-10 09:05:56

    BeantwoordenVerwijderen
  18. Wat een leuke swap heb je van Nella gekregen Trudy!
    En dat het groene haasje er uit springt naast die andere mooie dingen is heel logisch......daar is het een haas voor .
    (en zijn we niet allemaal even gek op die schattige breiseltjes????????????)

    Groetjes, Anita

    door: Anita
    miniwereld.punt.nl 2010-09-10 10:26:52

    BeantwoordenVerwijderen
  19. Wat een leuke swap en super dat Nella zo ondeugend is en er gewoon zo'n prachtig breiseltje bij doet

    door: margrietvanderzee
    margrietvanderzee.punt.nl 2010-09-11 21:42:12

    BeantwoordenVerwijderen